سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخمی دهد، بی گمان دیوانه است . [امام صادق علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
مشاوران جوان دالاهو[0]
گروه مشاوران جوان دالاهو متشکل از جوانان فرهیخته، روشنفکر و اندیشمند در حوزه های گوناگون با تکیه بر خرد ورزی، عقلانیت و کار جمعی، سعی دارد به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت منعکس کننده ی دغدغه ها، مسائل و مشکلات مردم باشد. این گروه همچنین قصد دارد با فرهنگ سازی و ایده پردازی، گامهایی ولو کوچک در راه توسعه و پیشرفت شهرستان دالاهو بردارد و در این مسیر نیازمند همراهی سبز همه ی جوانان شهرستان دالاهو است.

خبر مایه

نقل از وبلاگ parsling.blogfa.com

دیروز نخستین روز از مهر بود و زیباترین رویداد این روز بی گمان زایش استاد محمدرضا شجریان است. هنرمندی یگانه و بی همتا که مای? سربلندی و شکوه و فخر هنر و بویژه موسیقی ایران زمین است. استاد شجریان ستیغ دست نیافتنی موسیقی میهنی و فاخر سرزمین آریایی است. استاد شجریان نه تنها یک الگو و سرمشق در هنر است بلکه الگویی برای زندگی است. الگوی آزادمنشی، مردم دوستی و میهن پرستی. الگوی خوی زیبا و منش انسانی. استاد هرگز خود و هنر والای خود را به هیچکس و هیچ چیز نفروخت، وی همواره از مردم بود و با مردم. وی خود را وقف مردم ایران و هنر این مرز و بوم کرده است. 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت              آری به اتفاق جهان می توان گرفت

 استاد گرامی زادروزتون رو نه تنها به شما بلکه به خودمون، به هم? ایران، به هم? جهان هنر و به هم? زمین و آسمان شادباش می گوییم. آوای دل انگیز و جانفزای شما فاصل? میان زمین و آسمان رو برمیداره، در قفس رو به روی مرغ جان باز میکنه، انسان رو با سرشت و خویشتن خویش آشنا میکنه. آوای شما آوای نای وجود انسانیته. استاد شما جان و روان ایرانید. به ایرانی بودنم می نازم چون با تو هم میهنم استاد. از خدا خواهم سای? شما همواره بر سر مردم ایران و هنر و موسیقی این دیار باشد.

هزار سال جلالی بقای عمر تو باد                    شهور آن همه اردیبهشت و فروردین