سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی ازشاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
مشاوران جوان دالاهو[0]
گروه مشاوران جوان دالاهو متشکل از جوانان فرهیخته، روشنفکر و اندیشمند در حوزه های گوناگون با تکیه بر خرد ورزی، عقلانیت و کار جمعی، سعی دارد به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت منعکس کننده ی دغدغه ها، مسائل و مشکلات مردم باشد. این گروه همچنین قصد دارد با فرهنگ سازی و ایده پردازی، گامهایی ولو کوچک در راه توسعه و پیشرفت شهرستان دالاهو بردارد و در این مسیر نیازمند همراهی سبز همه ی جوانان شهرستان دالاهو است.

خبر مایه

جای بسی خوشحالی دارد که جمعیت خرس قهوه ای در شهرستان دالاهو روند رو به رشدی داشته دارد به گونه ای که در تمام مناطق این شهرستان از جمله کوه های دالاهو و بخش گهواره به راحتی دیده می شوند و از همه مهمتر فرهنگ بالای مردم این مناطق (با وجود مصدوم نمودن چند نفر از اهالی بومی و همه آسیب هایی که به باغات و مزارع آنها وارد نموده است) در عدم استفاده از اسلحه و خشونت علیه حیات وحش می باشد.
در تاریخ 18/7/94 آقای ابراهیم صفری از اهالی بخش گهوار هنگام بازگشت از باغ خود که در که در دامنه کوه بزهو در 3 کیلومتری شهر قرار دارد مورد حمله یک قلاده خرس قهوه ای قرار گرفته است و بشدت از ناحیه پشت، بازوری راست، ساق پای راست و انگشتان دست راست مجروح و چندین بار نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته است. موضوع بدان جهت شایان تقدیر است که برادر نامبرده به فاصله چند دقیقه در محل حضور داشته و با اینکه مسلح به اسلحه مجاز بوده است ولی هیچ گونه آزاری به این حیوان نرسانده اند.
کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو مطابق وظیفه خود در تاریخ 25/7/94 از فرد مذکور در منزل شخصی عیادت و از منش انسانی آنها در برخورد با حیات وحش تشکر و قدر دانی نمود.
علی اشرف علی پور
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو